Акциялар
Жарнамалық акция-бұл тауарларды немесе қызметтерді тұтынушымен тікелей байланыста болатын жарнамалық әрекеттің бір түрі. Бұл байланыс кезінде әлеуетті сатып алушы өнім, қызмет, акциялар шарттары және жеңілдіктер туралы ақпарат алады.
Жарнамалық акциялардың жалпы мақсаты әрқашан бірдей-сатуды арттыру. Бірақ бұл мақсатқа әртүрлі тапсырмаларды орындау арқылы қол жеткізуге болады. Қойылған міндеттерге байланысты жоспарланған промо-акцияның механикасы таңдалады.
Жарнамалық акциялардың жалпы мақсаты әрқашан бірдей-сатуды арттыру. Бірақ бұл мақсатқа әртүрлі тапсырмаларды орындау арқылы қол жеткізуге болады. Қойылған міндеттерге байланысты жоспарланған промо-акцияның механикасы таңдалады.
Элементтер тізімі бос